Business Link – rozwój i utrzymanie systemu do zarządzania powierzchniami biurowymi
Modernizacja i rozwój rozbudowanego systemu do zarządzania biurami.
Informacje
Cel: Modernizacja i rozwój rozbudowanego systemu back office
Branża: Nieruchomości
Technologie: Angular, Java
Czas trwania projektu: 6 miesięcy
Business Link to platforma umożliwiająca rezerwację przestrzeni do pracy i spotkań biznesowych
Oferta Business Link z grupy Skanska jest skierowana głównie do firm, przedsiębiorców i freelancerów, którzy potrzebują dostępu do profesjonalnych przestrzeni pracy i spotkań biznesowych. Platforma Business Link umożliwia rezerwację biur, sal konferencyjnych i coworkingów.
Współpraca w ramach projektu “Business_Link” była dla nas wyzwaniem. Naszym zadaniem było przejęcie ogromnego systemu back office (wewnętrznej platformy dla pracowników) po poprzednim dostawcy, który nie pozostawił żadnej dokumentacji technicznej ani wskazówek dotyczących jego obsługi. Dzięki doświadczeniu i wiedzy naszych deweloperów, udało się przeprowadzić analizę systemu oraz przygotować projekt, który spełnił oczekiwania partnera.
Nasza współpraca była długotrwała i wymagająca przez co stała się również niesamowicie satysfakcjonująca. Pracując z Bussines Link, mieliśmy szansę udowodnić, że nasze doświadczenie i wiedza mogą przynieść znaczne korzyści dla klientów, którzy potrzebują wsparcia w tworzeniu i rozwijaniu swojego biznesu.
Co zrobiliśmy?
Przejęcie ogromnego systemu po poprzednim dostawcy, bez dokumentacji technicznej.
Analiza systemu oraz przeprojektowanie architektury pod nowe rozszerzenia i wymagania klienta.
Wdrożenie integracji z nowym systemem kontroli dostępu.
Zadania poza projektowe - prace utrzymaniowe i wsparcie w optymalizacji działania oprogramowania.
Jednym z najważniejszych kroków była modernizacja integracji z systemem kontroli dostępu. Architekturę przeprojektowano w taki sposób aby w przyszłości integracje z nowymi systemami SKD były mniej czasochłonne i kosztowne. Ta przebudowa pozwoliła na zwiększenie wydajności i optymalizację procesu bookowania i dostępu do sal, biurek oraz sal konferencyjnych dla klientów Bussines Link. Zautomatyzowane rezerwacje ułatwiają proces zarządzania i prowadzenia spotkań biznesowych oraz pozwalają na łatwe planowanie i organizację.
Utrzymanie i optymalizacja
Zajęliśmy się również poza projektowymi pracami w zakresie rozwoju i utrzymaniu oprogramowania.