Informacje

  • Cel: Stworzenie funkcjonalnego e-commerce przy ograniczonym budżecie
  • Branża: Automotive
  • Technologie: WordPress, WooCommerce, PHP, JavaScript, HTML5, CSS
  • Czas trwania: Sklep gotowy do sprzedaży w 3 tygodnie od startu projektu

Wszystkie narzędzia potrzebne do prowadzenia sprzedaży online

Naszym celem było stworzenie e-commerce z zaawansowanymi funkcjonalnościami, przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnych kosztów realizacji.

Co zrobiliśmy?

Kategorie, filtry i zaawansowana wyszukiwarka

Aby zapewnić użytkownikom intuicyjne i łatwe w użyciu narzędzia do przeglądania ofert, stworzyliśmy rozbudowany system kategorii, filtrów i zaawansowaną wyszukiwarkę na stronie. Dzięki temu, klienci mogą łatwo przeglądać produkty według wybranej przez siebie kategorii, zastosować różne filtry, takie jak rozmiar czy cena, oraz doprecyzować jakie produkty ich interesują.

Stworzone podstrony tekstowe oraz możliwość dodawania kolejnych z poziomu panelu WordPress

Stworzyliśmy podstrony tekstowe z możliwością dodawania kolejnych z poziomu panelu WordPress, co pozwala na łatwe i szybkie aktualizowanie treści na stronie. Dzięki temu, klienci mają łatwiejszy dostęp do informacji o produktach i usługach oferowanych przez firmę.  Całość została zaprojektowana w sposób przemyślany i dostosowany do potrzeb i wymagań współczesnego e-commerce.

Koszyk z kuponami rabatowymi, integracją z operatorem płatności i firmą kurierską

Koszyk został wyposażony w możliwość dodawania kodów rabatowych, dzięki którym klienci mogą korzystać z atrakcyjnych promocji. Dodatkowo, integracja z operatorem płatności pozwala na wygodne i bezpieczne dokonywanie transakcji online. Współpraca z firmą kurierską umożliwia szybką i bezproblemową dostawę zamówionych produktów. Dzięki tym funkcjonalnościom Grupa Urban zapewnia wygodne i bezpieczne zakupy online.

Karta produktu z wariantami, lupą oraz upsellingiem

Tworzenie karty produktu to kluczowy element e-commerce, a my zadbaliśmy o jego staranne przygotowanie. Karta produktu zawiera nie tylko opis i zdjęcia produktu, ale również warianty, które użytkownik może wybrać. Dodatkowo, na karcie produktu znajduje się lupa, która pozwala na dokładne przyjrzenie się produktowi. Postawiliśmy również na upselling, czyli polecanie użytkownikowi produktów powiązanych z tym, który przegląda. Dzięki tym elementom karta produktu staje się nie tylko informacją o produkcie, ale także narzędziem zachęcającym do zakupu.

“Appwise w krótkim czasie i z ograniczonym budżetem zapewniło nam możlwiość pełnej i profesjonalnej sprzedaży online.”
CEO, Grupa Urban
Copyright © 2023 Appwise