System miał za zadanie umożliwić stworzenie siłowni, w której nie ma stacjonarnej obsługi i udało się to! Dostęp do siłowni kontrolowany jest poprzez śluzy rozpoznające twarz lub kody QR, a użytkownicy, którzy mają dostęp płacą i rezerwują usługi poprzez aplikację mobilną. Jest ona też centrum komunikacji z obsługą i trenerami, dietetykam
System pokazuje na osi czasu, które godziny są dostępne.
Administratorzy systemu mogą przypominać klientom o tym, że warto zrobić trening ;)
W systemie można rezerwować wiele rodzajów usług, w prosty sposób płacić za nie w aplikacji.
Kontrola dostępu do siłowni odbywa się poprzez identyfikację twarzy lub wygenerowany QR kod.
W aplikacji zostało także stworzone miejsce na aktualności, aktualizowane w wygodnym i prostym w obsłudze CMS'ie.
Użytkownik może płacić w aplikacji poprzez karte kredytową, a także bramki płatności online.
Centrum komunikacji między klientem i obsługą jest bardzo prosty i intuicyjny.
Projekty zrobione są zgodnie z najlepszymi zasadami UX tak, by użytkownik odrazu wiedział co i gdzie w aplikacji.
Notyfikacje to dobrze rzecz, ale dobrze jest także mieć możliwość ich wyłączenia ;)
3 miesiące do MVP
CODETOMOBILE delivered a solution that meets both legal requirements and customer expectations. They managed all phases of development exceptionally well. Their work ethic was characterized by a professional approach and genuine concern for product quality. They’re highly competent and come recommended.
Masz pytania ? Porozmawiajmy o tym, co możemy dla Ciebie zrobić!